فرصت کیش |تجهیزات پسیو مخابراتی | باتری | یو پی اس | استابلایزر و اینورتر

محصولات برق اضطراری
یو پی اس - استابلایزر - اینورتر - باتری
قبلی
بعدی

فرصت کیش

شرکت فرصت کیش در سال ۱۳۸۶ به پشتوانه دانش و تجربه در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. حضور پانزده ساله در حوزه تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات به خصوص فراهم کردن امکان خرید یو پی اس، یو پی اس ماژولار و خرید استابلایزر برای حل چالش های برقی در کشور  و حسن سابقه همکاری در پروژه های ملی، این شرکت را متعهد به ارائه آخرین تکنولوژی های روز با بالاترین کیفیت می داند، استقبال، تاییدیه ها و رضایت 

خریداران معرف کیفیت محصولات و پشتیبانی فنی این شرکت می باشد

همچنین می توانید مقالات علمی و آموزنده ای را در ارتباط با مباحث برق و مخابرات مثل یو پی اس سه فاز را مطالعه کنید

 

فرصت کیش

برخی از مشتریان فرصت کیش

خدمات پشتیبانی فرصت کیش

تجهیزات برق اضطراری منتخب

مسیر سازمانی فرصت کیش

ارتقاع کیفیت و رضایت مندی

پیگیری مشتریان بخش جدایی ناپذیری از ارائه محصول و خدمات می باشد. با در نظر گرفتن منافع دو طرفه نیاز است به جهت وفادار نگه داشتن و نیز افزایش رضایتمندی پیگیری‌های لازم پس از ارائه محصول یا خدمات انجام گیرد. تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای حوزه رضایتمندی مشتریان روشی جهت کشف علل نارضایتی، مشکلات و عدم تطابق های موجود در یک فرآیند به جهت شناسایی و بهبود نقاط ضعف می باشد.

منشور اخلاقی

نگرش گروه فنی مهندسی به نیروی انسانی به عنوان سرمایه خود است و تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت آنان بکار خواهد گرفت. همچنین این گروه همواره حامی گروه های دوستدار طبیعت و زندگی سالم میباشد. با این باور که تعهد، وفاداری و احساس تعلق به گروه از مصادیق تحکیم و یکپارچگی مجموعه است متعهد می شویم که به عنوان یک عضو فعال در پیکره ای واحد و منسجم عمل نماییم.

راهکارهای خلاقانه

هر گروه یا مجموعه سازمانی با توجه به شرایطش می‌تواند ایده پردازی کند و راهکارهای شایسته‌ی خودش را پیدا کند. اگرچه فاکتورهای بسیار زیادی برای تعیین موفقیت یک مجموعه سازمانی وجود دارد، اما داشتن یک تیم که همیشه علاقه‌مند به یادگرفتن علوم جدید است، شما را پیشرو و جلوتر از بقیه قرار می‌دهد و همچنین باعث می‌شود بتوانید مسائل پیچیده را با راه حل‌های خلاقانه و با سهولت بیشتر پشت سر بگذارید.

مجله فرصت کیش